Furuvik 20/8-06

Denna gång skulle Nanne uppträda på Furuviksparken tillsammans med Shirley Clamp, Sebastian och Anne-Lie Rydé. Jag och Sofia var självklart på plats! Eftersom det var 2 år sen så kommer jag inte ihåg exakt vilka låtar hon sjöng. Kommer bara ihåg att hon sjöng Håll om mig och Avundsjuk och hade några klädbyten. x]

Hon sträckte sin hand ut till publiken och alla små barn bara sprang fram till henne och ville ta på hennes hand. x] Jag och Sofia gick lugnt fram och tog några bilder på Nanne. På den ena av mina bilder så fick jag ögonkontakt med Nanne. :D Det var skitballt. ^^

     

© Malin D, KOM IHÅG!!!!!! Ta inte mina bilder utan tillstånd!

Förlåt för att det är dålig kvalité på bilderna. Min kamera var i stort sätt trasig.

Eftersom detta var strax efter att Nanne hade opererat sig så fanns ingen möjlighet att få träffa henne efteråt, hon åkte hem direkt skulle jag tro för att vila upp sig.

Nästa blogginlägg kommer handla om skivsignering i Valbo Köpcentrum den 24/3-07.
Vi hörs då! :D
Kram
//Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0