Thunbergs bilar 11/11-07

Eftersom jag inte har nåt speciellt för mig så kan jag lika gärna skriva om skivsigneringen på Thunbergs bilar den 11/11-07. :)

Thunbergs bilar firade 40 år och Nanne var med och firade, dvs sjöng och skrev autografer. Jag var dit med Sofia och hennes kusin Johanna.

Vi ställde oss där vi såg bra och tittade på Nanne när hon sjöng, jag filmade väldigt mycket med min mobilkamera, det blev väldigt dålig kvalité. Hon sjöng "Jag måste kyssa dig", "Pissenisse", "Ännu en dag", "Avundsjuk" och "Håll om mig". Efter det ställde vi oss i kön, vi kom ganska långt fram även denna gång och kön blev bara längre och längre!

Vi kom fram och fick samma gamla reaktion från Nanne: "Nämen hallåååååååååååååå!!!!" och samma leende och kramade oss. :) Jag hade köpt 2 singlar för jag lovade mina kompisar Caroline och Bryndís att jag skulle ordna en autograf åt dom så Nanne signerade alla 3 singlar. :) Hon fick en tidig julklapp av mig som jag hade köpt i Ö-vik när jag var där med Jennyfer och hennes familj. Jag skulle leta efter troll för jag kunde inte hitta några här i stan, och så hittade jag inget i Ö-vik heller! Så jag letade efter det finaste smycke jag kunde hitta och köpte det. :) Hon blev jätteglad och utbrast: "Åååh vad vackert!!!". Så hon blev inte besviken iaf! :)

Sen tog vi kort tillsammans. Johanna fotade med Sofias kamera. Så här blev det:



Från vänster: Jag, Nanne och Sofia.
© Sofia M

Efter fotograferingen fick vi en kram och sa hejdå. :)

Nästa blogginlägg kommer handla om Diggiloo i Norrtälje. :) Vi hörs då!
Kramiz
//Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0