Andra gången i Valbo! :D

Andra gången jag träffade Nanne var samma år den 17:e december. :)
Återigen så var det skivsignering. Hon signerade sin skiva "Alltid på väg". Hon sjöng låtarna "Lyckos dig", "Ensamhet", "Många karlar, lite tid" och "Håll om mig"... tror jag. ^^ Kommer inte ihåg allt i detalj direkt. :( Men anyway.

När hon sjöng klart så gjorde jag precis som förra gången. Köpte hennes singel, ställde mig i kön och väntade på min tur. :) Hade några kompisar med mig den gången. Sofia och Emelye. Jag ville inte gå först av oss tre för att jag var så nervös. Då började dom bråka om vem som skulle gå först av dom och det blev så drygt så jag gjorde det ändå. :P

När det var min tur så log hon lika stort igen och sa "HEEEEEJ!!!!" och jag igen med mitt pipiga "Hej...". Haha. ;) Men sen så kollade hon en stund på mig och sa "Men dig känner jag väl igen, va?!" "Eh ja... mycket möjligt..." "Vad heter du?!" "Malin...." "JAAAA justja!!! Det är ju du!!! :D". Hon var som desperat för att få veta. :P Men vi kände ändå varandra lite för att jag skrev till henne dagligen (gör det fortfarande men inte lika ofta.) och hon skrev ett mail tillbaka till mig strax innan jag träffade henne.

Hon fick några presenter, eller man kanske ska säga julklappar, som hon blev superglad för. Det var inga speciella saker direkt. Det hon blev mest glad över var ett troll som jag köpte ungefär en månad innan, hon samlar på troll och har väl flera tusen hemma... :P
Så hon tog tillbaka singeln och skrev ännu mer på den: "Tusen tack för alla fina presenter!". Hon var som överlycklig. :P

Sen ville hon ha en kram och sa åt mig att komma över på hennes sida av bordet, så jag gick dit och hon kramade mig ganska hårt. :P Men det var min första kram från Nanne! Kunde knappt fatta att det var sant! ^^ Och eftersom hon visste att jag blev mobbad och så i skolan så sa hon "Se till att ingen är elak mot dig i skolan nå mer!". Jag blev helt paff... att hon skulle säga det till en liten "meningslös" människa som mig! Men jag lyckades klämma fram ett litet och pipigt "Okej". Och så klappade hon mig på kinden med... det var jag inte alls berädd på... Shit!!!!!! Vart helt svimfärdig!

Det är väl allt jag kommer ihåg från den gången. :) Har några bilder från den dagen oxå som jag ska lägga upp. Men kom ihåg att det är copyright på dom!!!

          


© Malin D.

Nästa blogg blir om ett uppträdande i Furuvik.

Ha det bra!!
//Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0