Sweet Charity

Hejsan helojsan! :)
Nu ska jag skriva om när jag var ner till Stockholm med min mamma och Cajsa som är en av mina bästa vänner.

Vi var och kollade på musikalen Sweet Charity på Intiman. Nanne hade huvudrollen som Charity och hon var helt fantastisk! Hon är inte bara en toppen artist utan även en super duper bra skådespelerska! TOPPEN!!! Hennes inlevelse i pjäsen var helt förtrollande, man kunde se EXAKT hur Charity kände sig, var hon glad så var man glad, arg, rädd eller ledsen så var man allt det med henne. Helt magiskt!

Nu hoppar jag till mötet med Nanne efter föreställningen.
Vi frågade kassan, eller vad man ska kalla det, innan föreställningen om vi fick träffa Nanne efteråt och dom sa att dom skulle ordna det åt oss så efter allt så gick vi till sceningången och väntade på att hon skulle komma ut. Och hon tog verkligen sin tid. ;) Det var jättemånga som kom ut innan henne och när jag och Cajsa såg hur handtaget på dörren rörde på sig så tänkte vi förhoppningsfullt: "Är det Nanne som kommer nu???!!!......" och när det inte var hon så sjönk vi liksom ner och tänkte: "... Neeeej..... Nu får hon ta och komma snart!!!".
Sen när hon ätnligen kom ut så kollade hon glatt på oss och sa exakt samma sak som hon gjort innan med exakt samma leende: "HEEEEEEJ!!!!!!!!!" och jag och Cajsa ballade ur riktigt ordentligt och började skrika och tjuta av lycka och hoppade på varandra och kramade varandra och skrek ännu mera.
När vi väl lugnade ner oss lite så kollade hon lite på oss och sa sen: "Det är väl ni som är Malin och Cajsa va?" och då flippa' vi ur ännu mera och gjorde samma sak och skrek: "HON KOMMER IHÅG OSS HON KOMMER IHÅG OSS!!!!!!!!" och Nanne bara stog och skrattade och mamma stog och skämdes. x]
Ungefär en halv minut efter det så presenterade mamma sig själv och sa: "Aa, jag är mamma till en av dom här galningarna, jag.". Nanne fick jätteroligt åt det och höll på att skratta ihjäl sig, hon var tvungen att ha mamma som stöd så hon inte skulle ramla ner på marken och Cajsa hånskrattade åt mig på nåt sätt bara för att min mamma sa att hon var MAMMA till en av dom här GALNINGARNA. GALNINGARNA CAJSA! XD Inte bara mig. ;) Haha. :D Tror dock att hon fattar bättre än så. :D Haha. ^^ Eller tror, jag vet! ^^ Jag blev jättearg dock. Tyckte mamma var jättepinsam och jag började slå henne lite lätt och sprang ungefär 100 meter bort och skrek av ilska. x] Haha.

Jag och Cajsa fick 2 autografer var. En på våra Sweet Charity-tröjor som vi köpte under 20 minuters pausen och ett idolkort. Det ser ni på bilderna som jag har lagt upp här innan. :)
Mamma fick en autograf med, på själva "programmet" som det heter. Nanne råkade skriva fel dock, hon trodde att autografen skulle vara till mig så hon skrev: "Stora kramar till Malin!......" och sa sen: "Nej justja det var ju du som skulle få den, var det Åsa du hette?" "Jaaa precis." svarade mamma så hon fick ändra så det blev: "Stora kramar till Malins! mamma Åsa! Nanne". Det var lite kul. :D<3

Sen så fick vi några kramar utav Nanne och sen så var det tack och adjö.

Jag har tyvärr inga bilder från denna gång. :( Men nästa gång så ska jag skriva om mitt återbesök till Intiman för att se Sweet Charity och träffa Nanne igen fast den här gången tillsammans med Sofia. :)<3

Hörs då!
Kramen!
//Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0