Första träffen med Nanne

Första gången jag träffade Nanne var den 7:e maj år 2005.
Då uppträdde hon i Valbo köpcentrum alldeles utanför Gävle och hon skulle signera sin skiva "20 år med Nanne". Jag kommer ihåg att hon sjöng "Håll om mig", "Avundsjuk" och så tror jag att hon även sjöng "Highland"? Jag är inte säker men dom två första är jag 100% säker på.

Efter uppträdandet så köpte jag skivan och ställde mig i kön och väntade på att det var min tur att få skivan signerad. ^^ Jag var jättenervös eftersom det var första gången. Men när det väl var min tur så stirrade hon på mig rakt i ögonen och log så stort och sa "HEEEEJ!!!!!" och jag blev helt röd i ansiktet och sa lite svag och pipigt: "Hej......".
Vi pratade inte så mycket och jag tog emot skivan och utbrast: "Tack så hemskt mycket!" och Nanne svarade: "Tack själv!" med ett stort leende på läpparna, och så var det tack och adjö. ;)

Har tyvärr inga bilder från den dagen för dom har tydligen försvunnit från datorn.

Skriver om nästa träff sen nån gång!

Kram
//Malin (Nanne-fanet från Gävle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0